Tuesday, March 22, 2011

test thon ni - 2 failed.....arghhhhh!!!

math dengan science aku failed....kalau aku bagi tau ayah aku,mesti ayah aku cakap macam ni..
macam mane la nak jadi doktor kalau math failed ,science pon failed....hish!!pastu mesti kene piat telinga...kekekeke~x sakit pon...ayah aku buat slow jep.....kalau aku bagi tau mak aku,mak aku bukannye geti nak marah aku,...haha.....so,aku buat keputusan x nak bagitau.. :p
suke hati r.....aku sakit hati gile2 ngn SIR tu..hishhhhh!!!! macam merendah2 kan kitorang pulak...nak bagi penghargaan kat budaq2 yg lulus konon....eeeeeeeeeeeeeee!!                                                          
 pastu,ni lagi sorang budaq nih.....dapat 80 bape tah markah aku x ingat....tapi,aku dengar ramai orang ckp die tiru....haaaaaaaaaa....x aci r......ko tu kene potong markah tau x?!
hurmmmmm.......x pe r.....da lepas.......kalau bole putar,memang aku putar......pastu,kene wat oral pulak....alahaiiiiiiiiiiiiiii..x suke laaa......tapi,alhamdulillah la coz Mr.Ang bgi kalau kitorang x nk bce kt dpn budaq2 dlm klas..keke~ suke2!!!!.........correction math kene wat 30 kali...ayoooooo................da la tadi aku nenges...haha...malu je r....bukan nanges sesajer!!..
                        |
                        |
                       v
wawawa......x de la cm ni...aku nanges sopan.. ;p
                                  FIN                                    

No comments:

Post a Comment