Monday, March 21, 2011

weyh..mak aku kate,...

aku dengan adek aku x matang lagi lah coz kitorang maseh gado2 macam anjing dengan kucing katenye.... kekeke~aku memang suka x matang lagi sebab nanti mane la orang nak kn...hehehe...sorang je nak aq....hehe...sape la tu......x nak mengaku sudah r.....haha...aku sendiri nak diri aku....... ;p 
haaaa...ni lagu satu cite yang paling _____________hahaha.....
pada suatu hari tu,jiran aku ade buat kenduri kawen...dkt blakang rumah....aku x tahu pon yang jiran aku jempot AMY ngn family die.....tapi,naseb baek la aku x pegi kenduri tu..hoho....lepastu,mak aku terserempak dgn budaq tu..haishhhhh.....bile mak aku balek rumah je mak aku tros cakap cm ni...
mak :tadi mak nmpk amy lah dkt rumah cik ani...
aku :dah tu?npe nye ngn dye.?
mak:x de la...die tu form bpe skang??
aku:form 5...npe ?
mak:oooo...die skolah mane r?
aku:skolah kt melaka...mak ni npe asek tnye dye je...
mak:saje..mane tau bole jadi menantu....
aku:lakkkkk........!!! (kisah lame nk diungkit lagi..podahhhh)
                                                                                                                  
ape la mak aku ni......nak sgt kt amy tu...dulu,waktu aku suka dye ,marah2...bile aku suka orang laen,sebok ngn amy tu...pe hell nye.....?heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! 

No comments:

Post a Comment