Thursday, March 24, 2011

iddin!tangan kau busuk lah..!hahax :p

kau ni...ngok r....kalau kau dah tau yang kau tu kerje jadi tukang kutip taik,jangan la pegang tangan aku..!tengok!balek rumah teros aku samak...hoho...x cukop dengan samak,aku mandi....hahhhhh...naseb baek bau busuk tu hilang...haha....LOLz...aku nak tengok je bnde ape tah nme die aku x ingat..tu pon nak rampas2!ishhh....macam budaq...cm la x leh mntak baek2....
                                                                                                                                                            





okay...sekarang ni aku tengah dengar lagu GEE...(Girls Generation)...kalau aku dengar lagu ni,mesti aku berangan nak jadi yoona..best!
adeq aku tu ,kalau aku dengar lgu korea die marah,kalau die dengar,ade ke aku mrh....ishh...sebok jep.....x pe r...aku kan ade cite2 nak pergi korea...pastu,nak jmpe yoona,yo seob!arhhhh....bestt!!
insyaAllah la aku bole pergi..keke~...spe nak ikot?jum r....pastu,aku nak pergi shopping....haaaa....
fatimah ckp,kalau da beso nanti,kalau die dpt jadi *********.die nak bwk aku pergi seoul,korea...pastu g gold coast,australia.....huwaaaaaaaaaaaa....!!!best best best!!aku berdoa tahu supaye nnti die bole jadi ape yg die nak....kekeke~ye la...aku kan seorang kawan yang baek hatinye...(perasan suda) ;p

No comments:

Post a Comment