Friday, March 25, 2011

birthday aku!

yeayyyyy......x sabar siot nak smbot birthday..keke~..biase r..kanak2 riang.....tapi,,aku rase sedih coz birthday aku,aku terpakse berpisah seketika dengan tettttttttttttttttttttttttttttttttttt.....
my lovely laptop...arghhhhh!!!!laptop......ohh laptop....kau jage diri kau baek2 dkt kdai....huwaaaaaaaaaaaaa.......kau jangan mati lagi yek..?!!.......harap2 kau hidop lagi....kau cme sakit kt bahagian skrin je.......nanti kalau kau dah dipulihkan,kau pulih la...hahahaha.....LOLz....
kalau kau mati,macam mane aku nak chat dengan orang?...kalau kau mati aku nak kebumikan kau kat mne eak?confuse arhhhh.....
                                                                                                                                                                                                                 lupe....birthday aku 28.03.1997.                                                         

aku tak tau lah kalau family aku lupe bithdate nie....bapak aku lupe...mak aku?aku tak tau...
pak we aku?die mesti tak tau.....birthday die aku ingat,..huwaaaaaaaa :'[ 

No comments:

Post a Comment